lördag 1 februari 2014

lördag ..

   


 ... *

7 kommentarer:

Metronyx sa...

Jag tyckte egentligen låten var lite svag, men direkt jag såg henne blev jag lite "kär". Hon hade en väldigt mysig stil och rösten var så uttrycksfull att det vägde ganska tungt.

Metronyx sa...

Hon hade en väldigt mysig stil.Gillade utstrålningen.

till-vidas-ara sa...

Metronyx: ja jag gillade också hennes stil, men även allt annat. åh..hon smälte mitt hjärta totalt. den där rösten hennes, gör mig lycklig snäll och mjuk ända in i hjärtat..
fast så himla glad för Yohio också..evig Schlagernördär jag :)

söndagskramar till dig, Lycke
(vi tapetserar de sista bokbladen nu..)

Christina sa...

Otroligt vacker låt, "Sjung för mig sångfågel"...mjuk och fin låt, den kommer jag nog att lyssna mycket på.

Jag tycker dock att vinnarlåten som representerar Sverige ska vara glad. Denna är i sorgligvackraste laget...

Kramar Christina

till-vidas-ara sa...

Christina: ja, det kan du nog ha rätt i! och det är ju många kvar att lyssna till. Men jag önskar hon gjorde ett helt album med liknande, gärna lite franskt också (som hon gjort tidigare vid test-sjungningar av Frankrikes bidrag. då hade jag genast köpt en cd..mmm..

kramar Lycke

bosseliden sa...

Dumma "rätt". Det går inte att lyssna längre, men den tjejen och den låten var min favorit i lördags. Glad att hon gick vidare. Skulle vara spännande att höra en hel skiva med henne. Jag älskar både fransk film och när de sjunger på franska. Kram Bosse

till-vidas-ara sa...

Bosse: ja, visst var det trist att det inte gick att lyssna sen. lite fånigt kan jag tycka. fast då får vi väl njuta mer den stora dagen (ler) och hoppas hoppas gör precis just den där slags skivan...***

kramar Lycke