måndag 31 oktober 2011

lyssna, tyst..








10 kommentarer:

Persiljas Hus sa...

Vi har en gång slitit med en sån där strukturtapet-till slut hyrde vi en stor ångmaskin som ångade loss tapeten. Det funkade bra. Men annars finns det ju en slags underlagstapet idag som täcker allt och så är det bara att tapetsera. Ska bli kul att se vad du väljer. Kram

Persilja sa...

Ja det var jag som skrev ovanstående. Persilja. :)

annika sa...

Kanske finns det tusen världar under, var vi än skrapar? Tisdagskram!

ulrika sa...

DU den där bilden med björk och tallstammar. Säljer du papperskopior av den? Den är helt fantastisk. Jag skulle i så fall vilja köpa en STOR kopia!

mvh Ulrika

Maria sa...

Hej!
Vi hade tur när vi skulle ha bort en strukturtapet, den var som i två lager, så att man kunde dra bort det yttersta lagret.

Fint att du använder skrivmaskinen till att skriva orden. Tusen lager, det kan nog finnas under allting, vackert!

till-vidas-ara sa...

Persilja: Tack för tipset kära vännen! har hört om den där maskinen att den finns, men det är ju toppen att höra att den är bra också. får se hur vi gör, antar att det kostar en del också..men i trappen du vet, så är det ju rätt högt upp till taket så där kunde det nog vara värt det *****

Annika: Visst måste det finnas det. visst måste det..tror det finns många många dimensioner *

Ulrika: Tack söta du, vad kul di gillade den så, det är skogen här alldeles mittemot, så fin! ska se vad jag kan fixa...vilken storlek hade du tänkt dig?

Maria: Hej fina! ja, tyvärr var det inget lager under denna..bara väldigt välgjort och hållbart som sten..får fila som en galning under det vita ytskiktet och sedan blöta pappret under för att det ska lossna! Ja det är kul att skriva maskin - barndomsminnen, mamma satt ofta och trilskades med vår gamla, men visst skriver den fel och har sig också...bara charmigt säger vi (ler)

kramar Lycke

sarapirat sa...

kära du
vilken vacker serie bilder här!
som säger mer än tusen ord...
kramar

ulrika sa...

Hej!

Jag hade nog tänkt mig storlek 40 gånger 50 exempelvis. Eller vad det nu blir med den utformningen på fotot.
KRAM. Ha en bra dag! Ulrika

till-vidas-ara sa...

Ulrika: hej hej! jag ska se vad jag kan göra :) har haft lite dåligt med tid och kraft just nu, men jag hör av mig här sen ***

kramar Lycke

till-vidas-ara sa...

ulrika: hej fina! förlåt att jag inte hört av mig om kortet där. det har varit så mycket..och är! så det dröjer nog lite innan jag hinner kolla. vet du någonstans man kan skicka det för att fixa? annars tar jag reda på det, men det kan som sagt dröja lite. här är min mailadress om du vill skriva där :
lycke.live@gmail.com

kramar mot jul, Lycke