söndag 17 mars 2013

söndag ..




...

10 kommentarer:

Satu sa...

I love the blue in this. And the cup too. Great photos, lovely you, as almays. Happy Sunday!

till-vidas-ara sa...

Satu: thanks so much dear you! The blue taking place in my life towards Spring and Summer..

lovely Sunday to you..Lycke

Unknown sa...

Love it !

:)

Sanna sa...

Så fint ni verkar ha det kära du..här går livet på halvfart..tankarna kretsar runt begravning och gossens olycka..jag är utmattad psykiskt och fysiskt..

Sköt om dig goa rara <3
Vårvarma kramar
Sanna

till-vidas-ara sa...

Losarinas mor: :) kramar om söndagen till dig. det är ljusare längre nu..

Sanna: måste kika över till dig. skickar ett omfång kramar och krya på..tycker du borde ha att begära 70 års oändlig lycka istället..

kramar Lycke

annika sa...

Men åh vill jag bara ropa. Kära kära Lycke, önskar dig en fin vecka och du är fin i alla färger tror jag. Stor kram

till-vidas-ara sa...

Annika: du är så snäll. idag kände jag mig särskilt skruttig så det var fint att höra..

kramar Lycke

Heather sa...

You are so very mysterious! :D

till-vidas-ara sa...

Heather: ;)

annacate sa...

<3 <3 <3