söndag 7 februari 2010

Hej alla glada och alla andra :)

Här kommer lite mer gotta som jag lagt ut på tradera nu - och det kommer mer, rensar och har mig och det är sååå skönt! Bereder plats för solens strålar som blir allt fler!!

En blå amanita kopp, fat och assiete, med vita prickar..

En go uggla som söker nytt hem!!!

Fina vintage-ugglan från 50-60-talet...!

Nu gör sonen och jag oss klara för att åka till min pappa i Skellefteå!!!! Det ska bli fantastiskt kul för jag har inte varit där på många år...och Lusse var bara bebis sist. Solen lyser och termometern står bara på 7 grader! Planerar att ta med mig en del av mina barndomsgrejer - har massor kvar där och mitt flickrum är fortfarande sig likt. En spännande vinda fylld av...minns inte allt. Ska bli underbart och pappa blev så glad :)))

Härlig söndag till Er alla ute i stugorna...

~Lycke

10 kommentarer:

Helena sa...

Roligt att åka och hälsa på pappsen sådär.... Koppen med fat är ljuvlig! Att du klarar av att rensa så? Den hade jag aldrig kunnat skilja mig ifrån! ;-)
Kramkram

BlandetLoft sa...

Det blå serviset der var kjempe fint!!! fin farge. og uglene, så flotte.
Ha en fin søndag.
Klem fra meg

Randiga Tråden sa...

den där blå koppen är så fin.

Sanna sa...

Har lagt bud på den underbara uggleklockan =) hihi..
Hoppas allt är bra med dig gumman!
Kraaaam
Sanna

Berith sa...

Vad trevligt för din pappa att få ett sådant kärt besök =)
Vilken underbar kopp =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

Re-dizain sa...

Den där koppen har jag kollat på tradera...så fin...men själv har jag så mycket så jag rensar och rensar men det märks knappt här hemma och jag är helt slut...
kram på dig >Lycke!

Sanna sa...

SV: Mmm jag är evigt tacksam att vi klarade oss så bra som vi gjorde..änglavakt.. Jag har varit med i några bilolyckor i mina dagar och alltid klarat mig så någon där uppe måste gilla mig.. =)
Jodå jag har sett att klockan är "fake" men den är ju sååå underbar! =)
Jo den duken sitter heltid på mitt bord numera..blir glad utav att se den.. =)
Ha en fortsatt fin vecka gumman och visa gärna bilder på dina vindsfynd!;)
Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

Inget "fyndinlägg" ännu? Men då jag som är sååå nyfiken på allt fint du hittat! =)
Kraaaam
Sanna

Sanna sa...

Mmm men den som väntar på något gott väntar ju..hmm..aldrig..hmm..alltid för länge eller hur var det nu det hette..? =) hihi
Hoppas du är piggare idag! =) Jag har varit till goa farbror docktorn idag och fått ett "halvt apotek" utskrivit, så vi får se hur allt löser sig.. =)
Kraaaaam
Sanna

Cattis sa...

Spännande!! Och den där koppen bara älskar jag! Vart hittar man dig på tradera?

Vet du vad jag är nyfiken på? Hur det går med pysslandet av pysselpaketet du fick av mig ;) hihi..

Kramarimängder!