tisdag 2 februari 2010


6 kommentarer:

Berith sa...

Det är skönt då det är gjort , rensa bort sådant som "bara ligger" och tar plats =))
Jag har lika dana tunikor från Indiska , fast i andar färger , de är mina favoriter just nu =)

Önskar dig en riktigt bra dag , varmaste kramar =)

Re-dizain sa...

Jättefina saker du säljer och så härligt med att gå ner en storlek:)
Det hoppas jag på också, att gå ner till storlek jag haft till 1 år tillbaka:)
Så sött tyg, det har jag sett på några bloggar..jag tycker om det men gillar bättre äkta 70's:)
Det är bra med tradera, jag säljer det jag inte behöver och köper det jag "måste ha" hihi..
lycka till med försäljning!

Randiga Tråden sa...

Tyget är verkligen fint. visst är det skönt att rensa i bland.

BlandetLoft sa...

Så fine klær. Du har mye fint.
Gleder meg til sommeren ja!
Klem fra BlandetLoft

erry sa...

Jag har gått upp en storlek, men planerar att gå ner igen så jag ska nog inte köpa... För köper jag så fina kläder så har jag ju inte motivationen att gå ner! :P

Många kramar vännen!

SusanLotus sa...

Åh, om jag vore rik skulle jag anställa dig för att röja lite! Jag har ingen som helst lust nu att rensa... Fast det behövs verkligen! :(

Hoppas att jag får ett ryck snart!
Ett riktigt röjar-ryck! Då blir jag som en virvelvind! ;D