måndag 7 november 2011

5 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Tack för dina fina ord hos mig. Dom värmer. Omtanken bränner i hjärtat. Tack för att du vågar säga det som jag vet många tänker. Jag lovar att stanna upp och känna och njuta och finna mig. KRAM och kärlek min fina web-vän!

till-vidas-ara sa...

Jenny Bergvall: Ååh tack snälla du för att du förstod! vet att det kan vara märkligt. vad glad jag blir. verkligen!!!!!!! massor med kramar till dig **********

~Lycke

sarapirat sa...

godmorgon!
den här låten, så romantiskt att jag dör lite. tycker mycket om den! kramar och ha en fin dag.

Emmie sa...

jag älskar verkligen the phantom of the opera! jag ryser.

Sanna sa...

Åhh jag bara älskar phantom of the opera..minns fortfarande känslan efter att jag var ner till Stockholm och såg den..många många år sedan men känslan finns kvar.. <3